Neem contact met ons op

Contact

De gemeentelijke ombudsman is iedere werkdag telefonisch bereikbaar van 9.00 – 12.30 uur via het gratis nummer 0800-0802. U kunt ons bellen met vragen. Ook kunt u een afspraak maken om uw klacht persoonlijk toe te lichten. Verder kunt u een klacht indienen via de mail of het online klachtenformulier.

Alléén voor persvragen kunt u bellen met 06 3455 3543 of mailen naar communicatie@ombudsmanrotterdam.nl

Langskomen bij de ombudsman in uw gemeente

Als u in uw gemeente met de ombudsman wilt spreken kunt u langskomen op een van de gratis inloopspreekuren.

Ons postadres

U kunt uw brief schrijven aan de gemeentelijke ombudsman, antwoordnummer 90290, 3009 VB in Rotterdam. Een postzegel is niet nodig.

Bezoeken van het kantoor in Rotterdam

Als u op bezoek komt (op afspraak of tijdens het inloopspreekuur) in het kantoor van de gemeentelijke ombudsman in Rotterdam: dat is goed bereikbaar met het openbaar vervoer. Met het openbaar vervoer stapt u uit bij de halte Beurs. Hier stoppen alle metrolijnen en de tramlijnen 8, 20, 21, 23 en 25.

Uw auto kunt beperkt kwijt op straat — alleen kentekenparkeren of betalen met creditcard – maar er zijn veel bouwwerkzaamheden in de buurt van ons kantoor. Dat kost parkeerruimte en levert veel stof op. Tegenover het kantoor is een klein aantal parkeerplaatsen voor mensen met een invalideparkeerkaart.

U kunt ook parkeren in de nabije parkeergarages Sint Jacobsplaats (Binnenrotte 15), Bijenkorf (Aert van Nessstraat 16) en Plaza (Kruisstraat 13). Deze garages liggen op enkele minuten lopen van het kantoor. Parkeren in een parkeergarage is minder duur dan parkeren op straat.

Als u met de fiets of scooter komt, is er schuin tegenover het kantoor, tussen het Rode Zand en de Coolsingel, een gratis bewaakte stalling.

Minervahuis 1
Meent 106, 4e etage
3011 JR Rotterdam
0800-0802 (gratis)
info@ombudsmanrotterdam.nl