Gratis binnenlopen in uw gemeente
De ombudsman heeft iedere 2 weken inloopdagen in alle aangesloten gemeenten. Hier kunt u ook uw probleem met de gemeente ter sprake brengen. Er is een wekelijkse inloopdag in Rotterdam. Voor een overzicht van de inloopdagen kijkt u hier.
Bereikbaarheid kantoor in Rotterdam
Het kantoor van de gemeentelijke ombudsman in Rotterdam is goed bereikbaar, zowel met het openbaar vervoer (tram, bus en metro) als met eigen vervoer. Er is parkeergelegenheid op straat (let op: alleen betaald parkeren op kenteken) en in de nabije parkeergarages Sint Jacobsplaats (Binnenrotte 15), Bijenkorf (Aert van Nessstraat 16) en Plaza (Kruisstraat 13). Parkeren in een parkeergarage is minder duur dan parkeren op straat.
Op korte termijn opent de gemeentelijke ombudsman Rotterdam ook een kantoor in Rotterdam Zuid. Zodra hierover meer bekend is leest u dat in het overzicht.
Klik hier voor de Routeplanner
Klik hier voor de Routeplanner Openbaar Vervoer
Andere manieren van contact
Wilt u direct een online een klacht indienen? Maak dan gebruik van het online klachtenformulier. Verder kunt u ons mailen via info@ombudsmanrotterdam.nl. U kunt ons ook een brief sturen. Die kunt u zenden aan de gemeentelijke ombudsman, Minervahuis I, Meent 106, 3011JR in Rotterdam. Vergeet u niet aan te geven hoe u bereikbaar bent?
U kunt ons natuurlijk ook bellen (werkdagen van 9-16u), 0800 0802.